myshelg!

det va några dagar sen jag bloggade nu!
har haft fullt upp minst sagt :P
i fredags så va det gymnasiemässa i halmstad så där var jag hela morgonen
å sen var det svenska som gällde på eftermiddagen, pluggpluggplugg vill säga!
kvällen spenderades med matilda  (:
lite fest blev det, å lite för mycket dricka med!
mamma å pappa fick hämta oss tidigt för pappa fick larm på H-toppen,
brandlarmet hade gått x antal gånger utan att det varit något så han fick
åka upp å kolla å fixa.
Yes, matilda sova hos mig från fredag till lördag.
fast jag druckit lite mycket på fredagen så pallrade jag mig upp
vid 08.00 på lördag morgonen för att packa å fixa innan jag skulle ta bussen till
min kärlekt sebastian :*.
kom fram vid tolv, hade inte sovit mycket på bussen utan skrivit lite på svenskan som skulle varit
inne i fredags som jag inte riktigt hann med.
Lördag kvällen blev riktigt mysig!
vi var på bio, ingen bra men det gjorde inget,
maten var desto bättre, super gott & mysigt!!
Söndag idag, vi har verkligen inte gjort mycket,
sovit å ätit frukost myst lite å sen var det dags för mig att åka hem :(
väl hemma lagade jag å cissi mat men det va nog bara det hon orkade sen la
hon sig i soffan för hon mådde riktigt illa å hon låg kvar när jag kom ner vid lite över 22.00
med. Aajdå.

hoppas ni haft en lika underbar helg som jag har!

sleep time,
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0