trettonafton + 4 år

Onsdag idag, inte en helt vanlig dag för idag har jag haft min underbara ponny i 4 fina år!

Helt otroligt vad vi gjort mycket, varit med i allsvenskan 2 gånger och den tredje gången blir till våren..
i DIV 1 nu... känns som ett stort steg för oss för vi kan inte alla saker i programmet men
vi ser det som en utmaning vi är inte där för att vinna utan för att lära oss.
för att de är en speciell dag idag så fick Pontus sin kraft + sin medicin så klart å så hans
favorit, RUSSIN! och lite äpplen :)
hihihi han bara älskade det.
kommer bli riktigt svårt att lämna honom om ett år, eller vi ska ju inte lämna honom
men då är det slut på tävlingarna för oss å då är det milles tur att ut å tävla...
kul på ett sätt men stackars min älskade ponny.
Detta va nog vad jag hade å säga idag.
Jag älskar dig Pontus ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0