09.53

inga bilder idag heller, jag har allt på lager men funkar det att lägga upp dem, svar neej!
men iaf, jag är rättså utvilad, gårdagen var lång..
jobb först träning i ljunggby sen blev det onyttigheter, donken :(
men men gott var det å lite goa skratt fick vi allt där med syster och alexandra !
hem och duscha, var otroligt trött efter denna vecka men jag såg hm katalogen å
då kan man inte bara gå å lägga sig utan jag kollade och jag beställde en heeel del.
nu är jag nöjd och ska beställa löshår idag om stefan är på salongen innan jag ska köra till jobbet :)
har ätit frulle nu, jag satte klockan på 09.00 och körde ner till konsum och köpte frallor till mej,
jag kan om jag vill, de borde mamma veta ! ;)
nu måste jag skynda mej , ska lite ärenden innan det bär av till jobbet .
salongen, appoteket å totte.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0