längesedan

ja det var ju ett tag sen sen sist!!
vart ska jag börja med, midsommar kanske?
om jag ska vara ärlig så var jag väldigt lycklig till en början och ju
mer dricka jag fick i mej desto olyckligare blev jag och senare deckade jag,
på tok för tidigt och om denna kvällen kunde göras om så skulle jag ändrat på en HEL DEL!
men jag är nöjd, jag fick mej många goda skratt!! ♥
just denna stund har vi iiinget minne av!
detta skulle bli en riktigt bra kväll som slutade i lite kaos, hihi
dagen efter var mysigt, var ute och åt med matildas familj och med familjen willhelmsson :)
senare på kvällen blev det lite festligheter.
denna veckan har jag befunnit mej mesta delen nere i fagerhult tillsammans med min ponny.
ett litet träningsläger var nödvändigt och det gick riktigt bra alla gångerna.
i torsdags var det slut och vi red program, jag red LA:1 och fick 65,789%.
med en mycket trött ponny så tycker jag detta var riktigt bra presterat av honom eller ja av oss!
igår var det fredag och jag jobbade fram till 11 och sedan färgade jag mammas hår hos stefan,
sedan var det sandis tur att bli fin i håret :)
en av stefans kunder kom inom och hon hade en påse skor med sig, inte vilka skor som helst
utan tiger kollektion våren 2012...
vi provade och om två månade är ett par av dojjorna mina tack vare stefan! :D
glad cheeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0