söndag igen?

- ja mamma du hade rätt.
dagen blev kanske inte som jag tänkt men bra :)
övningskörde med pappa, körde till fagerhult, sen till hishult å gränsbyggden å sen hem.
ett kärringastopp under denna tid å även att grannens postlåda kunde blivit lite skadad om det inte
hade funnits en broms pedal som jag hittade i sista sekund! ;)
näääää
så illa kör jag faktiskt inte.
åt å körde till stallet, red i tvåååå timmar!
fick fan lädersmak i röva...
det började med en pigg ponny som var rädd för snöhögar
å slutade med en heeelt sluuut ponny som bara ville hem!
typ så trött på matte å springandet.
nu är det dags för mig att nana, klockan börjar bli mycket
och jag ser verkerligen inte fram emot ett kundpass imon å matte,
vi funderar på den saken ja.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0