dagen idag

har precis kommit hem.
jag å malvina vi fixade hennes hår å så sen så frågade vi magnus om
jag fick rida PB å de fick jag så jag å mallan red ut en liten sväng
å den lilla svängen tog 1,5 timme men det behövde vi!
de va längesen jag å hon red ut så vi hade en del att prata om, mysigt!
hemma nu som sagt, en sväng om i duschen, veronica maggio på högsta volym,
nu mår jag!
jag tror jag kör till syster sen, hon har ju gjort rabarber paj :))




erkänn snygga skor hon ska ha på lördag malvina?!
hon ska ju lixom bara gå inför några i halmstad ;)







fick en bild av susanne idag, hannah har ju ridit så tyckte den va rätt söt på dem :)
går inte att beskriva hur skönt det är att ibland bara sköta sin häst,
att bara ha en häst att mocka till, helt underbart är det då!
nästan så att man vill fortsätta rida då!
nu väntas duschen sen tre minuters med ketchup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0